راهنمای شرکت در آزمون هشت

با ورود به آدرس اینترنتی s-hasht.ir و انتخاب گزینه‌ی (ورود) وارد فضای آزمون می‌شوید. درصورتی‌که هنوز ثبت‌نام نکردید ابتدا ثبت‌نام خود را انجام دهید.

در این صفحه برای انجام ثبت‌نام احتیاج هست که هر سه‌گام را تکمیل کنید.

گام اول- احراز هویت:

در این بخش کد ملی و یا شناسه سازمانی که از سمت موسسه فرهیختگان دریافت کردید را وارد نمایید و دکمه ثبت و ادامه را کلیک کنید.

*شناسه سازمانی: مخصوص ارگان‌ها و یا مراکز مشاوره و دیگر سازمان‌هایی که به‌صورت گروهی قصد شرکت در آزمون را دارند می‌باشد، درصورتی‌که به‌صورت انفرادی می‌خواهید در آزمون شرکت کنید واردکردن کد ملی کفایت می‌کند.

 

گام دوم- اطلاعات فردی:

در این گام تمام فیلدها را پرکنید و بر روی ثبت اطلاعات کلیک کنید.

گام سوم- ثبت‌نام:

درصورتی‌که به‌درستی اطلاعات فردی را پرکرده باشید در این بخش نام کاربری و رمز عبور را که به‌صورت پیش‌فرض کد ملی شما می‌باشد، نمایش می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید رمز عبور و نام کاربری خود را تغییر بدهید و در آخر بر روی گزینه‌ی ثبت‌نام کلیک کنید.

 

-ورود به سامانه هشت:

حال برای ورود به سیستم نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید:

*در صورت فراموشی رمز عبور با نماینده خود و یا با شماره ۶۱۹۷۸۰۰۰-۰۲۱تماس بگیرید.

 

-روش های خرید آزمون:

بعد از اینکه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کردید به این صفحه منتقل می‌شوید در این مرحله شما باید از یکی از این سه طریق نسبت به فعال‌سازی آزمون اقدام کنید.

 

راه اول- خرید محصول: که باید با انتخاب و پرداخت آنلاین محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

 

راه دوم- خرید با کد شارژ: در صورت خرید محصول از واحد فروش موسسه، نمایدگی های معتبر و یا مراکز مشاوره کد شارژی دریافت می‌کنید که با واردکردن کد در این بخش آزمون موردنظر شما فعال می‌شود.

راه سوم- خرید با کد تخفیف: درصورتی‌که کد تخفیف‌دارید در این بخش وارد کنید و سپس هزینه آزمون با تخفیف اعمال‌شده را از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت کنید تا آزمون فعال شود.

 

بعد از خرید آزمون به صفحه‌ی خانه منتقل می‌شوید که شامل فهرست آزمون‌ها و آزمون‌های فعال است:

 

 

داخل فهرست آزمون‌ها لیست تمام آزمون‌های خریداری‌شده نمایش داده می‌شود که با زدن آیکن مشخص‌شده می‌توانید وارد آزمون شوید و بعد از مطالعه دقیق راهنما و کلیک بر روی دکمه مطالعه کردم آزمون را شروع کنید.

بعد از اتمام آزمون شما می‌توانید راه نامه‌ی آزمون خود را بعد از چند دقیقه مشاهده نمایید.