بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون زبان انگليسي پيشرفته (TOLIMO:E_A2019) در سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز دوشنبه مورخ 98/08/13 آغاز شده و تا تكميل ظرفيت برگزاري هر مركز ادامه خواهد يافت.

كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده بافراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

لازم به توضيح است آزمون مذكور براي دوره 137 در تاريخ 98/09/07 و براي دوره 138 در تاريخ 98/09/28 منحصراً در شهر تهران و به صورت اينترنتي (iBT) در 3 مركز به شرح جدول ذيل برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام با توجه به انتخاب مركزي كه انجام مي‌دهند در ساعت 8:00 صبح روز برگزاري آزمون نيز با كارت شناسايي معتبر (شناسنامه عكسدار و يا كارت ملي) به همان مركز مراجعه نمايند.

ردیف نام مرکز برگزاری آدرس
1 سازمان سنجش آموزش كشور تهران، خيابان كريم‌خان زند، بين استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، پلاك 204، طبقه اول، سالن iBT
2 مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تهران، خيابان آزادي، بين خيابان اسكندري شمالي و دكتر قريب، روبروي پارك اوستا، پلاك 131
3 پردیس شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی تهران، اكباتان، فاز 3، جنب بيمارستان صارم

زمان برگزاري دوره‌هاي بعدي آزمون طي اطلاعيه‌اي متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: سنجش